marți, 13 noiembrie 2007

Saha din nou in primul ''11''


Louis Saha a fost foarte incantat de revenirea sa in echipa de start in meciul sustinut de Manchester in compania celor de la Blackburn Rovers.Saha vine dupa o accidentare la genunchi care l-a tinut o lunga perioada de timp departe de gazon.
Sir Alex Ferguson nu avea de gand sa-l foloseasca pe atacantul francez incepand cu acest meci, deoarece nu voia sa riste o noua accidentare a acestuia,insa accidentarea lui Rooney l-a fortat pe antrenorul diavolilor sa-l introduca in echipa de baza.
''A trecut foarte mult timp de cand nu am mai jucat si m-am simtit foarte bine in momentul in care am revenit pe gazon.Am mai jucat si in meciul cu AS Roma insa atunci nu am fost titular si nici in cea mai buna forma.Sunt constient ca am fost introdus in teren datorita accidentarii lui Wayne Rooney,dar de aceea este importanta intreaga echipa.'' a declarat atacantul francez Louis Saha

Niciun comentariu: