miercuri, 14 noiembrie 2007

Pique,un jucător promiţător...



Marile cluburi ale Spaniei si-au dorit in aceasta vara sa obtina semnatura lui Gerard Pique,tanarul jucator al celor de la Manchester United,insa antrenorul diavolilor nici nu a vrut sa auda de asa ceva.
Pique,jucatorul nationalei de tineret a Spaniei,a ajuns la gruparea de pe Old Tradford in 2004 insa nu a avut foarte multe ocazii de a juca.De aceea el a fost si imprumutat in sezonul 2006/2007 la echipa spaniola Real Zaragoza.In Spania a avut evolutii excelente iar cei de la Zaragoza le-au propus celor de la Manchester un transfer definitiv al tanarului spaniol.''Zaragoza a incercat sa ma transfere dar eu am stiut de la inceput care va fi raspunsul celor de la United'',a declarat Pique.Chiar si cei de la Atletico Madrid au avut o tentativa de a-l achizitiona pe jucatorul de 20 de ani insa au fost refuzati.
''Inca din prima zi cand am ajuns pe Old Tradford,antrenorul mi-a aratat ca are foarte mare incredere in mine si acum eu incerc sa-i demonstrez ca merit si eu sa fac parte din aceasta echipa...''a mai declarat tanarul jucator spaniol.

Niciun comentariu: